ILUMINACI - MASONERIA - ROK 2012

loże masońskie, templariusze, wolnomularstow, pzepowiednie, Nibiu, proroctwo Oriona

PLANETA X - NIBIRU

Email Drukuj PDF

Jest prawie 4 razy większa od Ziemi, w kolorze czerwono - złotym, przypomina świecące słońce. W bardzo dawnych czasach planeta Maldek była zniszczona przez Nubiru. Pozostał po tej planecie tylko pas asteroidów. Nastapiło to w chwili odwrócenia orbity Nibiru. Również biosfera Marsa i Venus zostały uszkodzone przez Nibiru.

Starożytni utożsamiali Nibiru z ośmioramienną gwiazdą, nazywali ją najjaśniejszą krzyżową gwiazdą. Nibiru jak podają niektóre źródła ma pierścienie podobne jak Saturn. Poruszają się na przemian, każdy z nich w innym kierunku. Na temat planety X - Nibiru chociaż została niedawno odkryta jest wiele legend i różnych przekazów. Różnie się o niej mówi: dobrze i źle, są nawet tacy, którzy twierdzą, że jest to planeta szatana. Nawet w Biblii można znaleźć podobne zapiski, wymieniono nawet nazwę Nefilim, co oznacza mieszkańców Nibiru, grupy utożsamianej z Lucyferem.

 

 

 

 

 

 



Dzisiejsze przekazy, czanelingi podają, że Nibiru zamieszkuje wiele cywilizacji. Nie są sobie równe, niektóre z nich: raptilianie, homimoidani, insektiliani, androidani. Również na Nibiru zamieszkuje setki różnych ras, które są hybridami. Żyje tam też bardzo duża grupa niosących światło. Jest to grupa bardzo pokojowa. Nie tylko na planecie Nibiru wprowadzają swoje porządki ale w całej galaktyce. Jednym z ich zadań są negocjacje z innymi rasami naruszającymi prawa innych cywilizacji. Ustalają warunki pokoju.

Nibiru jest nadal wielkim laboratorium genetycznym, są tworzone nowe rasy i nowe hybrydy.Między tymi nowo powstałymi rasami jest dużo konfliktów, prowadzą między sobą wojny. Nibirianie ciągle rozwijają DNA. Zamieszkuje tam również Galaktyczna Federacja, która kontroluje całą planetę. I duża grupa, Misyjna Kontrol - Centrala dla dusz tz. "Ziarno Gwiazd" i "Dusz Przechodnich" Dusze te są posyłane ze swoimi misjami aby pomóc i ochraniać innych.  Dużo z nich przebywa na Ziemi. Właśnie od tej grupy zależy spirytualny rozkwit planety Ziemi. Przybywają na Ziemię i krok za krokiem podnoszą Ziemian na wyższy poziom ewolucji. Mówi się, że również delfiny w drodze telepatii i ich śpiewu balansują ziemskie wibracje, że pochodzą z planety Nibiru. Znajdują się na Nibiru wielkie pracownie naukowe. Panuje w nich cisza i spokój. Na Nibiru ma swoją siedzibę Wielki Niebiański Konsul, Lider Galaktycznej Federacji.

Wiele osób twierdzi, że Planeta X ma wielki wpływ na przebudzenie i oświecenie Ziemi. Właśnie wejście tej planety w nasz układ słoneczny powoduje przebudzenie.Mówi się, że ludzie są pod kontrolą Nibirian.
 

 

 

 

 

NASA twierdzi, że Nibiru pierwszy raz od dłuższego czasu splotło się z Ziemią w roku 1987. Następne w roku 2003, 2005, kiedy ta planeta zbliżyła się jeszcze mocniej. Następne lata 2010, 2012 przybliżą ją jeszcze bardziej. Te wszystkie informacje pochodzą z książki "We are the Nibirian" - Jelaila Starr. Jelaila uchodzi za jedną z przybyszów z Nibiru, jest "Przechodnią
Duszą",
jak sama twierdzi, została pewnego dnia przebudzona i otrzymuje informacje z planety Nibiru, podobnie jak Barbara Marciniak z Plejad.

10 planeta jest już opisana również przez dzisiejszych naukowców. Określana jako mistyczny obiekt. W roku 1981 ujawniono jej obecność, rok później w czerwcu 1982 zostało podane do publicznej wiadomości, że jakaś siła zakłóca Uran i Neptun Badacze wysunęli hipotezę, że może to być Planeta X, od dawna przez nich szukana. Po odkryciu Plutona w 1930 roku - dziewiątej planety naszego układu słonecznego naukowcy poszukiwali następnej 10 planety Nibiru, o której było wiadomo z mitologii sumeryjskiej. Świat nowożytny dowiedział się o tej planecie w roku 1850 kiedy odczytano sumeryjskie gliniane tabliczki. W roku 1982 NASA mówiło już otwarcie o istnieniu 10 planety, chociaż była jeszcze wciąż dla nich nieuchwytna. Znany jest na ten temat artykuł, który ukazał się w roku 1982 "Search for the tenth Planet". Już rok później wielką mistyczną planetą wyśledził satelita IRAS. Znajdowała się ok 50 bilionów mil od satelity. Opisana została jako potężny obiekt podobny do Jowisza w kolorze  złoto-czerwonym. Wówczas przebywała w konstelacji Oriona.

13 lipca 1987 roku jak twierdziło wówczas NASA planeta Nibiru zbliżyła się najmocniej do naszego słońca po bardzo długim czasie. Ostatnio kiedy Nibiru weszła najbliżej Ziemi na świecie był czas tz. "wyjścia Żydów z Egiptu". Żydzi w tym czasie szykowali ucieczkę z niewoli faraona. Było to dokładnie ok 3600 lat temu. Nibiru uchodziła przez Sumerian za 12 planetę w naszym układzie słonecznym ale oni wliczali też słońce i księżyc. W czasach nowożytnych Nibiru jest przedstawiana jako 10 planeta. naszego układu słonecznego.

W księgach Mojżeszowych znajdujemy sporo zapisków świadczących o tym, że wówczas Ziemia poczuła ten bliski kontakt. Atmosfera ziemska wypełniła się czerwonym kurzem a kiedy ten kurz opadł na ziemię wody zmieniły kolor na czerwony, wyglądały jakby w nich płynęła krew. I twarze ludzi pokryły się tym czerwonym kurzem, ich skóry wydawały się być czerwone.

Według Biblii człowiek na Ziemi przeżyje siedem plag. Naukowcy są tego zdania, że jest to możliwe kiedy w atmosferę ziemską przeniknie wielka grawitacja Nibiru. Mówi się nawet o przebiegunowaniu naszej planety. Nastąpią duże zmiany pogody, przewiduje się trzęsienia ziemi, wulkany, powodzie i huragany. Duża grawitacja ma spowodować zmiany DNA nie tylko u ludzi ale też u zwierząt i u ryb. Te zmiany nie zawsze mogą być korzystne, u nieprzygotowanych jednostek może nastąpić deformacja. Niektóre żyjące gatunki będą narażone więcej albo mniej. Takie wieści przekazują Indianie Hopi. Według nich kiedy pojawia się albinos Bafflo, wówczas to wydarzenie zwiastuje duże zmiany na Ziemi. Naukowcy twierdzą, że już nieraz w przeszłości ginęły np. dinozaury lub inne gatunki. Tym razem naukowcy i inne źródła przewidują, że może dojść ponownie do wielkiej kolizji między Nibiru i Ziemią. NASA nazwała Nibiru - Złote Milczenie.

 

Wszystkie informacje odnośnie Nibiru już zostały wykorzystane przez Hollywood w najnowszych filmach. Naukowcy sięgnęli też po teksty eposów sumerian "Enuma Elish" i znaleźli, że ruch planety X jest zgodny z opisami, które przedstawił Z. Sitchin i jakie obliczyli w NASA. I tak współczesna nauka znalazła planetę X . Znajduje się ona za Plutonem i uważana jest za część układu słonecznego ale jej orbity okazują się być bardzo niestabilne i trudne do utrzymania. Z. Sitchin po przetłumaczeniu glinianych tabliczek opisał jak w czasie formowania systemu słonecznego Nibiru niemalże spowodowała zniszczenie planety znajdującej się między Jowiszem i Marsem. Sumerianie nazywali ją Tiamat - Wodnisty Potwór. Uważali, że pamiątką z kolizji Tiamat i księżyca Nibiru jest pas asteroidów, który nadal znajduje się między Jowiszem i Marsem. Tiamat została wyrzucona na inną orbitą a później uformowała się z niej Ziemia. Dlatego
sumeryjska nazwa Ziemi znaczy Rozłupana. W czasie kolizji w Tiamat powstała wielka dziura, zalana dzisiaj wodą i w tym miejscu jest Pacyfik.

Również od tamtego czasu, przypuszczalnego okresu kiedy Nibirianie zamieszkali na Ziemi poprawiła się mocno kondycja człowieka. Oficjalnie nauka milczy na ten temat, ciągle szukają brakującego ogniwa. Ale wiadomo, że od momentu ok 200 000 lat temu datuje się pierwszy Homo Sapiens. Od samego początku jego mózg znacznie się zwiększył, zaczął używać języka. Biolog Thomas Huxley stwierdził, że na takie zmiany potrzebne jest człowiekowi miliony lat. Znaleziono również podobną formę Homo Sapiens w Afryce, który tam żył ok 1,5 miliona lat temu. Nagle zniknął aby znowu się pojawić w takiej samej formie.Ok 35 000 lat temu kondycja Homo Sapiens nagle się poprawiła, jest bardzo podobna do dzisiejszej. Jak mówią legendy Nibirianie po raz pierwszy pojawili się na Ziemi ok 450 000 lat temu.

Sumerjanie znali matkę Boginię dająca życie. Na przestrzeni wieków nazywali ją różnie: Semiramida, Izis, Diana, Maria. Często przedstawiano ją jako ciężarną kobietę.

Początkowo eksperymenty genetyczne, przeprowadzane przez Anunnaki (Nibirian) nie były łatwe i produkowano wiele nieudolnych istot i potworów. Również dzisiaj w dobie ziemskich porób inżynierii genetycznej przeciekają takie same informacje ze świata naukowego, gdzie pracują przy klonowaniu człowieka.

W Sumerze był początek rozwoju naukowego i podwalina naszej cywilizacji. Miało to spowodować gwałtownie wzniesienie człowieka do Boga. Ale te doświadczenia mówią zupełnie coś innego. Wielokrotnie struktury, które wzrastały gwałtownie nagle rozpadały się i trzeba było zaczynać wszystko od nowa. Pozostały też stare legendy mówiące o Złotym Wieku, który został zniszczony przez wielką katastrofę i upadek człowieka.

Heshod, stary grecki poeta opisał świat przed upadkiem.


" Człowiek żył jak bogowie, bez zła i gwałtowności, niepokoju i trudu. w szczęśliwym braterstwie z innymi istotami. Ludzie spędzali swoje dni w spokoju i radości, żyjąc w idealnej równości, zjednoczeni przez wzajemnie zaufanie i miłość. Ziemia była piękniejsza niż teraz i rodziła wielką ilość owoców. Ludzie i zwierzęta mówili jednym językiem i rozmawiali ze sobą (telepatia). W wieku 100 lat mężczyźni przypominali chłopców. Ludzi nie trapiły słabości związane z wiekiem a gdy przechodzili do lepszego życia działo się to w łagodnym uśpieniu".

 

 


Komentarze (47)Add Comment
0
WoW
Napisane przez Urbas, wrzesień 01, 2009
no na pewno taka planeta istnieje a właściwie to jest gwiazda bo jednak daje światło (czyli małe słońce) więc czy coś na niej żyje mało prawdopodobne ale nie niemożliwe. To trochę brzmi jak jakaś bajka w stylu sekty. Jeszcze tylko 3 lata poczekamy zobaczym
0
nibiru istnieje
Napisane przez kazanik, wrzesień 02, 2009
w dawnych czasach planeta x była słońcem i stanowiła centrum odległego układu słonecznego, lecz dziś jest wymarła (karzeł) i najprawdopodobniej żadne istoty jej nie zamieszkują
0
bajeczka
Napisane przez artur, październik 05, 2009
a co będzie jak się okaże, że to są bzury? Myślę, że znajdzie się nowa planeta lub coś podobnego smilies/cheesy.gif
0
Baja na dobranoc
Napisane przez Bajki piszesz, październik 08, 2009
Nefilimowie , według biblii to zmaterializowani aniołowie którzy zstąpili na Ziemię.
Autorytet podupadł zdaje się .

0
cos w tym jest,
Napisane przez bart, listopad 14, 2009
wystarczy otworzyc umysl i poczuc wewnetrzna madroscia,ktora kazdy z nas ma,jednak jest ona od wiekow tlumiona a nami sie zrecznie manipuluje ,niemal od poczatku.HESHOD natomiast mial racje,a ostatnim bastionem tej idylli byli indianie polnocnej ameryki-dzis usa. podczas exterminacji przez bialych barbarzyncow(kowboye dobrzy a dzikusy zli i skalpowali ,o to westernowa propaganda,a zeby poznac prawde wystarczy poczytac badaczy),ich rzekomo dzikich plemion zginelo wiecej ludzi ,jak w 1 i 2 wojnie swiatowei razem
0
Zamknij oczy otwórz umysł
Napisane przez sante, luty 08, 2010
od kad historia uczy mozna ujrzeć (jezeli tylko sie chce i potrafi) wplyw ludzi rzadzacych na ziemi.... wszystko co moze wydostac sie z pod kontroli rzadow musialo i dalej musi Być Niszczone u samego zarodka.... kazda informacja sprzeczna z powszechna nauka niszczymy jako naród ziemi... nie starajcie sie widziec lecz czuć. Jako ziemiane juz od podstaw wiemy ze BÓG dal nam zmysl wolnej woli, To rodzi sie pytanie: dlaczego z niego nie korzystamy ? a usilnie staramy sie przyswajać negatywne dzialania illuminatow ? Kazdy sadzi,wie,mysli,wierzy,podejrzewa i tysiace podobnych przytoczen że Koniec świata to KIT bo nie mogło by tak sie zdarzyc że zyjemy tysiace lat i nagle koniec.... ?? nie dopuszczamy takiej informacji, szykanujemy jako lud tej ziemi... Dlaczego ? Illuminaci wiedza ! Wyobraźcie sobie gospodarke na świecie po oficjalnej informacji ze za pare tam lat mamy "apokalipse" co wtedy sie dzieje ? Otóż jezeli dobrze by przypuszczać znająć powszechną mentalność to gesiego ida wszyscy do banków i zaciagamy kredyty. Dlaczego ? Bo nie bedziemy musieli ich spłacać-proste i logiczne... gospodarka upada, dochodzi do światowego chaosu. i zamiast te przykładowe dwa lata zyc byle jak ale zyc, mordowalibyśmy sie na powitanie. mozna tez załozyc spiskowa teorie ktora jak nadto wydaje sie racjonalna chodzi w niej o to, że rzady wiedzą co nastanie- nastepuje blokada informacji. a rzady robia wszystko co mozliwe aby swe cztery litery opanowac.
Teraz niech kazdy z was pomyśli na swój racjonalny sposób: Piramidy-to obiekty rozlokowane w siatke geograficzną ziemi (istoty kamienia łupanego ją budowaly he...) z mitologi herodot (ile dobrze pamietam) opowiadal o wielkim labiryncie zablokowanym przez czas, w którym zawarta jest Cała wiedza poprzednich istnien na ziemi- zostala zlozona w jednym centralnym miejscu- punkcie 0 tej siatki, jak wiemy Piramida cheopsa lezy centralnie na samiutkim środeczku. owy labirynt do tej wiedzy znajduje sie pod piramidami jak i w okolicach, badania geologiczne najwiekszymi antenami dowiodly iż znajdują sie tam "puste komory" ktore moga miec do 5 metrow wysokosci... a całość obiektu moze wynosić nawet 30km średnicy. MIja ponad 2000 lat a my dalej nie wiemy co to ? Grobowiec ? trudno sie nie roześmiac....ale tu juz wyzsza rady starozytnosci zrobila swoje i zablokowaly pozwolenia na wykopaliska. Z pewnych dosyc łatwo poukładanych źródeł wyszla na swiat informacja (na starcie szykanowana) ze owe PIRAMIDY to Uwaga-- urządzenia które po właczeniu nadaja naszej planecie powłoke enegetyczną tworząc barierę osłonną przed czynnikami niebezpiecznymi z kosmosu. Inne źródła głoszą iz wybudowano i wlaczano gdy planeta X przelatywała w poblizu ziemi gdyz wpływa swoja działanościa magnetyczna zmieniajac nam bieguny na ziemi. Wydaje wam sie to troche Logiczne ? przed pewnymi niebezpieczenstwami w przeszlosci potrafili sie obronic ale w koncu i na nich przyszedl ten czas konca. z telewizji nie dowiemy sie dlaczego. Biblia nauka mitologia historia - po opanowaniu tak licznej wiedzy kazdy dojdzie do tych samych wnioskow jak Deniken. Pozdrawiam
0
nibiru jest małe
Napisane przez ADRIAN, luty 11, 2010
Cóż napewno nibiru niejest 4 razy większa od Ziemi, bo nibiru w porównaniu z Ziemią to mała kuleczka.smilies/cool.gif
0
raczej bujda
Napisane przez Monika, kwiecień 08, 2010
Na samym początku jak sie dowiedziałam o tej planecie to mnie ruszyło i faktycznie google zostaly wyprane z pewnych informacji,ale generalnie NASA nie przyznaje się do niczego a wręcz mówi że nie ma to nic wspólnegoz z rzeczywistoscią,sama wchodziłam na fora astronomiczne i każdy mówi to samo,nie ma czegos takiego i nic nam nie zagraża,inaczej mielibyśmy już zdjęcia z teleskopów a nie przerobione w paincie.
0
wierze w to
Napisane przez semen, kwiecień 14, 2010
tak to wszystko prawda przecież raj kiedyś był na ziemismilies/grin.gif
0
?
Napisane przez Paula, kwiecień 19, 2010
nasa przez swiatem ukrywa takie tajemnice ze w pale wam sie nie miesci a robia to tylko dletgo zeby narody nie spanikowały
0
kto szuka ten znajduje
Napisane przez don kamilo, maj 22, 2010
od dawna czytam naukowe pozycje o historii i najnowszej nauce światowej i muszę przyznać ze jest to jak wyrafinowana układanka, ! puzzle zgadzam się też z poprzednim komentarzem - dla zjadaczy chleba drzwi do wiedzy są zamknięte...
0
kontra dla Bajki piszesz
Napisane przez don kamilo, maj 22, 2010
Zmaterializowani czyli realni jednak bo "starożytni" i "biblijni" ludzie pisali tak jak widzieli i w piśmie starali się to jak najwierniej oddać.Wniosek-tylko czytając biblie z maksymalnie dosłownym zrozumieniem dotrzesz do właściwych treści.Po mojemu...mity i alegorie-precz! W ich miejsce podania ,legendy i logiczne rozumowanie bez aniołków duszków bo to dobre dla wzbogacenia wyobraźni u dzieci. pozdro dla logicznie myślących
0
rządam dowodów a tu czytam same bajki
Napisane przez marcin, lipiec 01, 2010
dajcie spokuj z tymi bajkami na temat nibiru tej planety czy czegoś tam nie ma nie było i niebędzie wydoroślejcie i wracajcie do rzeczywistości dzieciaki
0
czas jest bliski
Napisane przez Jackal-ss, sierpień 07, 2010
kto nie wierzy niech sledzi wydazenia w kraju i na swiecie, znaki, katastrofy, plagi. patrzycie i nie widzicie gdy zaczniecie wierzyc bedzie za pozno
0
a jaaaa
Napisane przez Basia, sierpień 22, 2010
jestem takim pyłkiem.. na tej planecie.....czym człowiek będzie.paliwem.jedzeniem.czy szczurem do eksperymentów...-.40 lat temu, jak byłam małą dziewczynka chodziłam spać o godz 19. , mimo ze inne dzieci biegały na podwórku.śmiały się , bawiły.....to ja zasypiając ..już wtedy wiedziałam ze tam poza horyzontem..jestem......strażnikiem ziemi...i muszę ja oblatywać podczas snu......choć nie miewałam i nie miewam snów w tym temacie...i nigdy nie miałam wspomnień w swej pamięci następnego dnia..teraz zastanawiam się... skąd taki pomysł..u dziewczynki gdy miała 6 -7 lat..by bronic ziemi.....a teraz w tym tyglu wiadomości prawdy i fałszu....przypomina mi się...po 40 latach...może my ludzie zapadając w sen....mamy jakieś zadanie.........tylko czym wówczas jesteśmy....sobą..............czy czymś co jest w nas.....a zsyłając sen...pozwala wyjść z ciała które jest....przechowalnia ..? pojemnikiem.? nie wiem jak to nazwać...
0
...
Napisane przez Adam (skorpion), sierpień 23, 2010
Jest sierpniowa noc roku 2010, zostały nam dwa lata. Co robić?! Olać to wszystko i czekać na apokalipsę?! Mam córkę, ona nic złego nie zrobiła, jest niewinna. Dlaczego ona i inne małe duszyczki nie będzia mogła dożyć starości? Co ja i inni rodzice możemy zrobić by uchronić maszą planetę i jej dzieci?
0
ewakuacja
Napisane przez karboni, wrzesień 09, 2010
Wypijam za Adama kieliszek dobrej porzeczkowej wódeczki i chciałbym odpowiedzieć na jego pytania. Nic nie możesz zrobić. Aktualnie nic nas nie szturchnie, jako planetę, w ciągu pół roku. Możesz zadbać o dobry środek transportu i zmagazynować paliwo i wode. Środek transportu powinien latać w terenie chilli musisz mieć furę dostosowaną do uwarunkowań geograficznych poczynając trasę przejazdu tym auto od Ciebie po Rysy. Później zadbaj o wodę w tymże samochodzie. Oczywiście nie kosztem kanistrów z zapasowym paliwem! Nie wiem skąd jedziecie ludzie więc weźcie pod uwagę to że samochód terenowy spali dwa razy a może i trzy razy więcej ropy niż zwykle. Do tego trzeba władować maksymalna ilość wody pitnej do wehikułu. Do tego ubrania na deszcz, i inną odzież utrzymującą naszą temperaturę ciała ok. 37 st.. Po tym władować jedzenie i wszystko czym możecie zdobyć jedzenie: noże, wędki podlodowe, haczyki są najważniejsze, i wiele innych rzeczy których będziecie potrzebować. Nie zapominać - kazdy musi mieć co najmniej 2 noże!. Po tym wszystkim jak już zdążycie to spakować w 3 min. życzymy Wam szczęścia i rozrywki w nowym świecie. Zapomniałem weźcie świeczki i draskę. Bez ognia człowiek działa jak pospolite ruszenie po odwyku. Ciao
0
prace pod piramidą cheopsa
Napisane przez marek, listopad 01, 2010
witam wszystkich.mieszkam i pracuję w londynie .jakieś 3 tygodnie temu w angielskiej gazecie metro czytałem artykuł o pracach uczonych z uniwersytetu w leeds i francuzów, którzy przy pomocy zdalnie sterowanego robota z kamerą starają się dotrzeć do wnętrza piramidy cheopsa.napotykają oni na przeszkody w postaci podwójnych ,grubych wapiennych drzwi przez które planują sie przewiercić i dostać się tam do końca tego roku.posługiwanie się robotem argumentują koniecznością zachowania obiektu w jak najlepszym ,nienaruszonym stanie.wedlug p. lucyny łobosz i p. browna mamy tam doczynienia z zabezpieczeniami w postaci pewnej energii.myślę ze p.łobosz nie kłamie.ci ludzie mogli by kopać.
0
hahaha
Napisane przez Marcin, listopad 18, 2010
Takich bzdur to ja nigdy nie czytalem. kto to wymysla i po co. zajmijcie sie pisaniem bajek a nie powazna rozmowa.
Na tej planecie panuje temperatura ok 30 stopni powyżej zera absolutnego. Jeżeli wiecie co to znaczy. Ludzie dowody naukowe i konkrety a nie bzdury.
0
ALE SCIEMA
Napisane przez MAJEREZ, listopad 22, 2010
LUDZIE WYSILCIE SIE TROSZKE I ZACZNIJCIE MYSLEC. CZYTAM TE BZDURY I SMIAC MI SIE CHCE Z WASZEJ NAIWNOSCI. BOICIE SIE CZEGOS CZEGO NIE MA.
0
Ten świat jest zbyt skąplikowany dla ogólu.
Napisane przez Roni Tornado, grudzień 18, 2010
"Na tej Ziemi są rzeczy które nie śniły się wielkim" Nie zawsze to czego nie widać nie istnieje. Nie widzicie, bo nie wykorzystujecie pozostałych procent mózgu. Przeciętny człowiek wykorzystuje około 5%. Ciekawe jak zdjąć te blokady i dostać się do pozostałych procent mózgu?
0
...
Napisane przez fis, styczeń 08, 2011
Praca dom, dom praca, wychowanie dzieci pogoń za pieniadzem, sąsiad kupił lepszy samochód, sąsiadka ma nowa kiecke itd itd to są te blokady
0
bardzo nieskładnie poukładane przemyślenia
Napisane przez innuendi, marzec 14, 2011
człowieka, który ma dużą wyobraźnie, lecz nie potrafi niczego udowodnić, nawet podać dokładnego źródła informacji, artykułu. Takich stron tysiące, a takie rozważania to ja przy piwie w nocy pod gwiazdami z lepszą składnią opowiadam, 90% z tych opowieści to bzdury, dobre dla podrostków, co dopiero odkrywają siebie i świat, niestety w tym miejscu nauki prawdziwej tu nie zgłębią, jedynie wykrzywią swój światopogląd i odbiorą sobie po raz kolejny umiejętność samodzielnego myślenia, wszechświat na prawdę jest wielki, wielu tworzących podobne strony potrafi nawet przesunąć pod swoje potrzeby kalendarz, lecz tylko nieliczni potrafią to wychwycić, większość rzeczy na tym świecie w co wierzycie i znacie jest fałszywa, więc nie oczekujcie nigdzie prawdy, do niej musicie dojść sami.
0
Mała uwaga
Napisane przez Anuradha, marzec 18, 2011
Na innych planetach istnieje życie, tylko jest nieosiągalne dla naszych oczu. To są byty o innych ciałach.smilies/kiss.gif
0
...
Napisane przez kasik, kwiecień 06, 2011
oki wszystko spoko temat ciekawy opisane ładnie ale hmm skąd to wiesz "Nibiru jest nadal wielkim laboratorium genetycznym, są tworzone nowe rasy i nowe hybrydy.Między tymi nowo powstałymi rasami jest dużo konfliktów, prowadzą między sobą wojny. Nibirianie ciągle rozwijają DNA." i ze rządzi tam :"Wielki Niebianski konsul" no nie wiem skad to wiesz czy tam był jakis człowiek na tej planecie a moze jakas rasa z Nibiru cie odwiedziła i ci o tym opowiedziała. podoba mi sie inna interpretacja planety ze jest to szatanska planeta tez ciekawe spostrzezenie ale kazdy musi wierzyc w co chcesmilies/wink.gif
0
To bzdety
Napisane przez normalny, kwiecień 29, 2011
Nibiru to bzdet.

Gdyby taka planeta istniała to by ją dwano astronomowie odkryli.

I nie mówcie że NASA ją ukrywa. Bo NASA jest tylko jedną z setek instytucji mających własny sprzet, że nie wspomnę o tysiącach setek astronomów amatorów którzy czesto mają NIEZŁY sprzęt i potrafią odkrywać nawet kilkumetrowe asteroidy. A takiej wielkiej Nibiru by nie znaleźli?

Druga sprawa: gdyby Nibiru istniała to spowodowała by niewielkie zmiany orbit planet które już znamy. Np Neptun powodował wariacje w orbicie Urana i tak go odkryto(Neptuna).

Pozdrawiam.
0
???
Napisane przez Michał, maj 07, 2011
Czy ktoś mógłby podać jakieś poważne zródło naukowe wypowiadające się na temat Nibiru? Nazwę, wydawnictwo, nazwisko naukowca - w celu weryfikacji tych rewelacji? Może wypowiedziałby się też jakiś racjonalista? Oszołomów i miłośników sensacji odesłałbym najpierw do słownika by sprawdzili znaczenie terminu "planeta" bo zdaje mi się że nie wiedzą o czym mówią.
0
Do Michała
Napisane przez normalny, maj 09, 2011
Dokładnie. Masz rację. NASA nigdy nie podwała informacji o jakimś Nibiru.

Nibiru to nawet nie jest sumeryjskie słowo, tylko akadyjskie. I znaczy (zależnie od kontekstu) Gwiazde Polarną albo Jowisza.

Sumerowie i Akadyjczyli znali tylko 7 planet: Merkury,Wenus,Mars,Saturn,Jowisz,Słońce,Księżyc(te dwie były uznawane za planety wtedy, za to nie uznawano za planetę Ziemi bo uważano że to środek wszechświata.)

Na bazie 7 planet stworzyli 7-dniowy tydzień.Każda planeta miała swój dzień. System ten przejeli Rzymianie a później inne narody europejskie. Pozostałością po tym są niektóre angielskie nazwy dni tygodnia (Saturday(dzień saturna),Sunday(dzień słońca),Monday(dzień księżyca) Gdyby sumerowie/akadyjczycy znali więcej planet to tydzien miałby 8 dni smilies/smiley.gif
0
Do "normalny"
Napisane przez Thermate, maj 18, 2011
Słońce nie jest planetą, ani księżyc nią nie jest .Wiem że w starożytności słońce i Księżyc były czczone ale idąc twoim tokiem myślenia ...tydzień miałby 9 dni....7 planet +słońce+księżyc. Pozdrawiam
0
do Thermate
Napisane przez normalny, maj 25, 2011
Słońce i księżyc planetami nie są. Ale w starożytności były klasyfikowane jako planety:

1.Poniedziałek - księżyc
2.Wtorek - Mars
3.Merkury - środa
4.Jowisz - czwartek
5.Wenus - piątek
6.Saturn - sobota
7.Niedziela - słońce

Pozdrawiam
0
...
Napisane przez tknm, sierpień 19, 2011
zauważcie , iż nic nie przetrwa , jeśli po drodze zostanie zniszczone . tak więc wszystko co trwa w nieskończonej miłości" nie jako" nie podlega upływowi czasu , bo nikt tego nie zniszczył .co więc należy wybrać ? zniszczenie czy miłość ?
0
ISTNIEJE
Napisane przez kamil203, sierpień 23, 2011
/nie mogą zobaczyć jej mimo że jest ogromna(4xjowisz) bo jest odległa setki lat świetlnych a nawet tysiące
0
pierdoły
Napisane przez Marcin , sierpień 23, 2011
Tak nibiru się podkradnie cichaczem i wszystko rozwali ku chwale naszej nieświadomości. NASA czyli jankesi ukrywają prawdę (jak zwykle), ktoś tam jeszcze ukrywa prawdę a każde zapytanie astronomów o różne perturbacje w układzie słonecznym jest traktowane, jako zapytanie gdzie nibiru. Ten facet co pisał o tej nibiru to był typowy fantasta jak wielu przed nim i wielu po nim, do tego kłamca. Weźcie się raczej zastanówcie nad innymi sprawa a nie końcem świata bo nibiru przyleci.

Jak bym się raczej martwił cenami żarcia - ludzi przybywa w tempie geometrycznym, żarcie w tempie arytmetycznym, więc problem będzie wcześniej czy później.
0
do August
Napisane przez normalny, sierpień 30, 2011
Człowieku, gdyby była ona setki lat świetlnych od nas to znaczy że nawet jakby leciała z prędkością światła to jej zajmie setki lat zanim dotrze do Ziemi

a i planety poruszają się dużo wolniej w praktyce.

0
nie mów głodnemu że jest głodny, nagiemu że jest odkryty, człowiekowi że jest bogiem,
Napisane przez bóg, październik 06, 2011
nie mogę nic wam powiedzieć, niestety, nic ciekawego. nic już wam nie pomoże, Nefilini powrócą i zawładną ziemią, jeśli tylko... a to wydarzy się na pewno. hehheheh
0
do Roni Tornado
Napisane przez ja to ja, listopad 01, 2011
mówicie że barierami ludzkiego umysłu są ''Praca dom, dom praca, wychowanie dzieci pogoń za pieniadzem,''
może coś w tym jest. poczytajcie o filozofii buddyjskiej, braku przywiązania do rzaeczy materialnyh życia w harmoni z naturą itd
umiejętności niektórych mnichów stały się juz legendą. niektórzy z nich np. CZAMBO LAMA potrafią osiągnąć Nirvanę.
a przecież to normalni ludziesmilies/wink.gif
0
do praktycznie wszystkich wyżej komentujących -
Napisane przez Pack of 23's, listopad 18, 2011
Zadziwia mnie fakt, że do spraw takich jak ta podchodzą ludzie bez żadnego chociażby przygotowania.
Piszą:
"Nibiru to bzdet. I nie mówcie że NASA ją ukrywa. Bo NASA jest tylko jedną z setek instytucji mających własny sprzet, że nie wspomnę o tysiącach setek astronomów amatorów którzy czesto mają NIEZŁY sprzęt i potrafią odkrywać nawet kilkumetrowe asteroidy. A takiej wielkiej Nibiru by nie znaleźli? [przez: Normalny]";
" Olać to wszystko i czekać na apokalipsę?! Mam córkę, ona nic złego nie zrobiła, jest niewinna.[przez: Adam(skorpion)]";
"no na pewno taka planeta istnieje a właściwie to jest gwiazda bo jednak daje światło (czyli małe słońce) [przez: Urbas].

W tych cytatach można doszukać się wielu sprzeczności i głupoty - nie tylko są one nielogiczne, ale i po prostu śmieszne.
To samo można niestety powiedzieć o samym artykule, który głównie skupia się na całkowicie bezsensownych religijnych bulgotach.

Postaram się więc opisać wam w bardzo prostym i przejrzystym języku, o planecie Nibiru.

1:
Nibiru istnieje, zostało to udowodnione chociażby w roku 2008 w krajach podbiegunowych (wielka spirala na nocnym niebie), kiedy to Nibiru była po raz pierwsza widoczna gołym okiem. Gdybyście nie byli tacy leniwi wpisalibyście Nibiru, w wyszukiwarce na YouTube.

2:
Orbita Nibiru rozciąga się od naszej gwiazdy aż do jej siostry Alfa Centauri (wielu z was, ignorantów, pewnie nie wie, ale nasz układ jest podwójnym układem gwiezdnym, co oznacza, iż dwie gwiazdy krążą w okół siebie względem centra galaktyki), z czym długość jej podróży szacuje się na 25 MILIONÓW lat. Tzn, że od tego momentu musi minąć jeszcze ~25.000.000 lat, zanim planeta ponownie znajdzie się w tej samej pozycji co teraz.

3:
Planeta ta jest planetą gazową, niemalże dwa razy większą niż Jowisz, a nie jak w tym artykule ktoś, doprawdy, mądry napisał "4x większą niż Ziemia". Jowisz jest 11 razy większy niż Ziemia.

4:
Urbas: Każde ciało niebieskie we wszechświecie będzie "dawać światło", jeżeli w pobliżu jest gwiazda, która to światło wyemituje, aby ciało je mogło odbić. To nawet nie jest żadne prawo fizyki, to po prostu czysta logika.
Dlatego też, z czystej definicji, można było ów planetę zobaczyć w 2008 roku. Pojawiła się ona ponownie w 2010 roku, jako tkz., "Drugie Słońce o poranku", po przejściu na drugą część toru swojej orbity.

5:
Niektórzy wspominają o "wygasłej małej gwieździe karłowatej". Mają na myśli inną, tym razem planetoidę Sednę, którą dość niedawno odkryto w naszym układzie, a której orbita została rozciągnięta na 12 tysięcy lat. Sedna jednak nie jest tak blisko jak Nibiru.

Wiele z was pyta także, "dlaczego tego wcześniej nie odkryto?", "przecież mamy technologię".. itd.
Otóż, być może mamy technologię dzięki, której możemy wysyłać ludzi na orbitę, czy księżyc, jednak nie mamy jeszcze dość odpowiedniej technologii do badania odległego, czy nawet bliskiego kosmosu.
Sonda Kepplera, miała za zadanie sprawdzać odległe gwiazdy, nie nasz układ.
Teleskop Hubble'a spoglądał na "pustą stronę" nieba, a wszystkie urządzenia SETI, nie są przystosowane do szukania planet lecz sygnałów od obcych.
To oczywiście zamyka sprawę na temat tego czy na Nibiru jest życie na tyle zaawansowane aby wysyłać jakiekolwiek sygnały, o ile oczywiście my nie mamy jeszcze odpowiedniej technologii aby ich podsłuchać, oni nie chcą abyśmy ich usłyszeli, albo jest tam jakieś życie - tylko nie aż tak zaawansowane aby wysłać jakieś sygnały.
Jeśli jednak ktoś tam jest, to nie jest to jego dom, ponieważ życie tam nie byłoby przyjemne.
Po pierwsze - nie wiemy nawet jak wygląda powierzchnia gazowych gigantów, jednak dzięki planetom, Jowisz Saturn i Uran, wiemy że niesamowite burze, nazywane "burzami planetarnymi", są tak potężne, że trzebaby budować niezwykle wytrzymałe schronienia, nawet jeśli byłoby się kosmitą.
Po drugie - 25cio milionowa podróż od jednej gwiazdy do drugiej może i jest mrugnięciem w skali kosmosu, jednak w skali żyjących i rozumujących istot jest to zbyt długa podróż, po której (zakładając że nasi obcy nie są nieśmiertelni) wiele cywilizacji tej planety już dawno by wyemigrowała, ze względu na to iż nikt nie pamiętałby o tym układzie planetarnym.

Dochodząc do sedna sprawy, chcę także dopowiedzieć, że pojawienie się Nibiru, czy też - Nemezis, nie ma jakiegokolwiek związku z jakimikolwiek przesłankami ludowymi pochodzenia ludzkiego. Najstarsze ludzkie szczątki, liczą sobie zaledwie milion lat.
Jeśli planeta ta, która niechybnie w końcu przetnie orbitę Ziemi - jak i wszystkich innych planet, w jakikolwiek sposób zaszkodzi naszej planecie, nie będzie to żaden apokaliptyczno-biblijny potop, o którym opowiadali najstarsi indianie. Będzie to zwykłe kosmiczne wydarzenie, albo jak chcecie - katastrofa naturalna.
0
światowa zmowa
Napisane przez Pieniu, listopad 28, 2011
Jeżeli tak jest w rzeczywistości to raczę Wam wszystkim zwrócić uwagę na zmowę milczenia na temat Nibiru w naukowym światku. Czyżby ta zmowa ma chronić ciemną lub jak wolicie szarą masę przed totalną paniką i jej skutkami dla światowej gospodarki. A jednocześnie dać czas elicie tego świata na ochronę swoich 4 liter. Czy to milczenie nie jest tak bardzo wymowne że jest najlepszym dowodem na poparcie tej tezy?!!
0
Nic się nie stanie
Napisane przez Legendary, styczeń 08, 2012
Dla wszystkich ktorzy to czytaja : czytalem juz setki takich artykulow i wszystkie sa oparte o jakies mity , ledendy itp ten kto wierzy w Boga dobrze wie ze nikt nie pozna ani dnia ani godzinie zaklady ludzkosci taka owa planeta istaniala miliony o ile nie miliardy lat wstecz i zapewne sie pojawi ale jeszcze nie teraz wszystko zwiazane jest z tym kalendarzem Majow a dla tych co widza to kalendarz majow zostal zle obliczony do czego sie przyznali ludzie obliczajacy go smilies/smiley.gif po drugie majowie przemieszczali sie z miejsca na miejsce po trzecie u nich koniec swiata oznaczal koniec ery u nas nastopi koniec ery ryb i nastanie era wodnika oczywiscie 21 grudnia bedzie zmiana na ziemie bieguny itp bd mialy wplyw na nasza planeta ale z biegiem czasu to trzeba trzeba setek milionow lat tak wiec spokojnie podchodzcie do tego Ci ktorzy pisza te artykuly to oni z tego zyja !!! Majowie mogli nie skonczyc kalendarza bo wygineli radze poczytac sobie o tym ze najechali ich najezdzcy z Europy smilies/smiley.gif niestety bardzo sie pasjonuje historia i takowej planeta nie widac a byla by juz widoczna tak wiec smiem twierdzic ze koniec swiata pojawia sie co jakis czas i bedzie sie pojawial przeciez ludzie musza z czegos zyc " filmy" " artykuly " itp wszyscy zaprzeczaja temu ze ma nastac w ten dzien koniec swiata rowniez rozne przepowiednie sa mylne co do daty i wiele przepowiedni sie nie spelnilo bo sa pisane trudno zrozumialym jezykiem nic co mialo by wplyw na nasze losy dzisiaj nie ma miejsca niczego takiego nie zaobserwowano oczywiscie sa rozne kataklizmy tsunami,trzesienia ziemi,wybuchy wulkanow itp one byly i bede w mniejszy lub wiekszym stopniu najwiekszym zagrozeniem jest czlowiek ktory prowadzi do tych nieszczesc dla ciekawostki dodam wam ze ostatni opublikowano iz kamien " prawdziwy " na ktorym zostal zapisany kalendarz majow jest tak zniszczony ze nie idzie go dokladnie odczytac jedynym wiarygodnym zrodlem jest Biblia " nikt nie zna dnia ani godziny " tak wiec nie bedzie wielkiej komety czy czegos podobnego ktora uderzy i w kilka chwil ziemia przestanie istniec najpierw zostaniemy osadzeni za swoje czyny.... oczywiscie czy to USA,Chiny czy Rosja i tak nie maja takich srodkow by w 100% obserwowac cala galaktyke moga widziec mniej wiecej 25% tego co sie dzieje ale jesli ta planeta byla by wieksza od ziemie i 21 grudnia 2012 miala uderzyc badz przeleciec to mozna bylo by smialo otworzyc juz okno i patrzec na nia i nie jest to ze Nasa czy inne agencje nie chca siac paniki bo bylo by zauwazalne budowanie schronow czy roznych broni do zniszczenia tego tylko poprostu taka rzecz nie nastapi koniec swiata mial byc w maju 2011 w pazdzieniku i zapewne bedzie za 4 lat za 10 lat i tak dalej ZROZUMCIE ZE LUDZCIE ZYJA Z TEGO I PO CO BOG MIALBY UJAWNIAC KONIEC SWIATA SKORO MY MOZEMY MIEC WPLYW NA TO ?....Spijcie spokojnie i czytajcie prawdziwe fakty a nie strony gdzie podaje informacje i na nastepny dzien sobie zaprzeczaja smilies/smiley.gif Peace
0
O matko!
Napisane przez Mila, styczeń 26, 2012
Ludzie posłuchajcie tego bełkotu. Coś z NASA, coś z Biblii, coś z legend summeryjskich. Jest coś na rzeczy bo ziemia zmienia się. Zachodzą bardzo poważne zmiany i na pewno COŚ nas czeka. Ale żeby takie dureństwa wypisywać: "Na Nibiru ma swoją siedzibę Wielki Niebiański Konsul, Lider Galaktycznej Federacji".
No już my, Ziemianie to na pewno wiemy, jakie funkcje obowiązują w ewentualnych innych cywilizacjach.
A swoją drogą ciekawy jest nurt myśleniowy. Na Wenus, Marsie czy innej planecie karłowatej nie możliwe jest życie, bo warunki człowiekowi nie pozwoliłyby na przetrwanie. Człowiekowi. Ale tam nie musi mieszkać organizm taki jak człowiek...
0
jak to sie ma do Iluminatow???
Napisane przez PAWEŁ, luty 18, 2012
Skoro tak silna ingerencje w nasz byt na Ziemi bedzie miec zblizajaca sie Nibiru to jak to sie ma do tego co przez setki lat robia Ilumitaci na ziemi??? jesli tyle czasu zabiegaja o rzad swiatowy itp bezgotowkowy obrot pieniedzy ,zdziesiatkowanie ludzkosci to chyba dlugo sie nie na rzadza bo jesli tak tragiczne w skutkach ma byc oddzialywanie Nibiru to najwieksi tego swiata zejda do tego podziemnego swiata tuneli a my p oprostu wymrzemy wiec to troche sie wzajemnie wyklucza albo ja czego nie rozumiem ,jakas pomoc smilies/wink.gif?
0
Illuminaci
Napisane przez do Pawła, luty 20, 2012
Ja też nie jestem w stanie, tego pojąć.
Myśląc zaś logicznie, gdyby połączyć "WSZYSTIE" teorie, w tym "starożytne" wiedze typu "czarna magia" z wiedzą o Illuminatach, i rozumowaniem otwartym, można dojść do wniosku że w sumie to wszystko jest możliwe. Pewna teoria, bodaj David Icke (nie jestem pewien, jego pełnej nazwy) głosiła że Illuminaci, współpracują z Reptilianami, a ci zaś wyznają uwielbienie szatanowi... Szatan, to jest tylko nasza ziemska potoczna nazwa (oraz nazwa, by oślepić Masonów niższą rangą - tylko Masoni o 33 stopniu wtajemniczenia, przecież znają pełną prawdę), bo pewna teoria głosiła że wiele setek milionów lat przed naszą erą, kiedy tworzyli nas ludzi byli dobzi annuaki i zli (ktorzy do dzisiaj tocza podobno wojny w swiecie Astralnym) nie bede przytaczał ich pełnych nazw bo było tego mnóstwo, jednak wydaje mi się że byli dwaj bracia, i jeden z nich to był właśnie wąż który naz wyzwolił (Adama i Ewę) z rajskiego ogrodu (nie twierdzę, że ot prawda, jest na prawdę wiele teori spiskowych, na wszystki trzeba patrzeć sceptycznie ale też nie wykluczać w 100% takiej wiedzy - bo przy dzisiejszym zmanipulowanym świecie, ciężko o jaką kolwiek racjonalną informacje - czego niektórzy tutaj nie pojmują i nie muszą pojmować, to wasza sprawa) a drugi to był ten zły..

Wydaje się, że ten zły przywódca, to jest właśnie Szatan któremu nasi liderzy na ziemi oddają cześć, bo są to inni reptilianie którzy odrodzili się w rękach ludzi wpływowych wlaśnie po to by stworzyć Nowy Porządek Świata... Taki układ rzeczy, składa się dla mnie w logiczną całość, i choć nie jestem w 100% nastawiony w pozytywnie w to wytłumeczenie, to widzę początek i koniec, nie dyskutuję czy to prawda czy nie. Nie da się odkryć całej prawdy, ponieważ jesteśmy skutecznie blokowani przez ludzi władzy (celowo, nie nazywam ich ludźmi złymi) którzy manipulują nami na lewo i prawo, a sam Nowy Porządek Świata wydaje się być bez logicznej całości (bo poco, wielbić Szatana itd.) - to jednak dowody na jego istnienie są - i trzeba zacząć od materiałów gdzie właśnie są zgromadzone dowody - a później na swój sposób, bez zbędnej krytyki ludzi zmanipulowanych (nie oszukujmy się, rozumiem was, sam czytam to w sceptyczny sposób, ale by utwierdzać w przekonaniu że nasza racja i tylko nasza racja się liczy jest nie w porządku - bo tutaj nic nie wiadomo na 100%, trzeba samemu dochodzić kroczek po kroczku i byc otwarty na wiedzę, a nie przeciwny jej) których komentarze pod tym artykułem na prawdę mnie smucą - jedni chcą udowodnić że są mądrzejsi od drugich, inni wypisują że planeta nibiru jest większa o 4x a drugi dementuje i mówi ze o 2x - co jest i tak nieistotne bo ta druga osoba wcale nie chce przekazać swojej wiedzy a się wywyższyć - i choć rozumiem tą chęć to właśnie po to programują nas Illuminaci bysmy nigdy nie znaleźli pomiedzy sobą zrozumienia - niektórzy z was tego nie rozumieją - i zamiast przyznać się w sposób "tak nie rozumiem" będa dalej napinać muskuły, zaliczać panienki i patrzyć jak ten świat się burzy - bo nawet ludzią którzy chcą wnieść jakieś działania (Anonymous) jest niezwykle ciężko.
0
do pack
Napisane przez normalny, luty 27, 2012
Dlaczego Nibiru było widać tylko z regionów podbiegunowych? smilies/smiley.gif Jak jest możliwe że planetę widać tylko z regionów podbiegunowych?
0
dlaczego
Napisane przez Anakin , luty 29, 2012
dlaczego sam nie wiem bieguny są najdalej wysuniętymi miejscami na ziemi może dlatego Nibiru jeżeli istnieje nie kwestionuje tego bo jest to jak najbardziej możliwe i zakłóceni w naszym układzie słonecznym odchylenia orbit planet itd. nie będę się tutaj teraz rozpisywał bo jest tego trochę wskazują na to że coś na rzeczy jest ale co tego tak naprawdę nie wie nikt. NASA tak czy siak robi nas w konia w kółko nie tylko na ten temat ale na każdy inny mówią nam tylko to uznają za stosowne a reszta jest nie dla naszych uszu i oczu, wracając do Nibiru, Nemezis czy jak kto woli Marduka to wcale nie musi jej być widać prosty powód jeżeli mówię jeżeli zbliża się od strony Słońca to nie ma szans jej zauważyć a co do przykładów tego jak NASA nas robi w konia dam pierwszy z brzegu link o rzekomym tranzycie księżyca ze Słońcem tylko co ciekawe Księżyc wtedy znajdował się zupełnie gdzie indziej

http://www.youtube.com/watch?v=cdz5rSGgVoQ&feature=player_embedded
0
...
Napisane przez normalny, marzec 11, 2012
Bieguny NIE SĄ najdalej wysuniętymi miejscami na Ziemi. Najbardziej wysunięty jest równik - ale to wysunięcie jest minimalne, zaś bieguny są najmniej wysunięte smilies/smiley.gif Ziemia generalnie to kula i nie ma wypustek.

Jakie zakłócenia ruchu planet? Konkretnie jakich? Proszę podać dokładne parametry - sprawdzę osobiście - a mam ku temu środki.

Jak zbliża się od Słońca i niby dlatego nie widać, - Ziemia okrąża słońce, co kilka miesięcy (dokładnie: 6, ale widzimy też co jest po bokach Słońca, więc nic by się za Słońcem nie ukryło dłużej niż 3 miesiące), jedyny wyjątek to jeśli to coś okrąża Słońce po identycznej orbicie co Ziemia tyle że po drugiej stronie - ale wtedy to coś nigdy nie zobaczymy chyba że z innej planety np z Marsa.

Jeśli teraz nie widać Nibiru to dlaczego nie było jej widać 6 miesięcy temu?

I nie mówcie że za daleko - ja sam moim prywatnym sprzętem spokojnie widzę obiekty co mają kilkanaście kilometrów a są na wysokości Marsa. A coś większego (np Nibiru) bym dostrzegł nawet jakby było to gdzieś między Uranem a Neptunem. A używam naprawdę marnej jakości np teleskopu smilies/sad.gif (brak kasy na zakup lepszego).

A znam ludzi co mają b. dobry sprzęt.

Jak powiesz że Nibiru jest daleko: żeby było niewykrywalne przez moich znajomych musiało by być albo małym okruchem albo dalej niż Neptun - czyli tak daleko że nawet gdyby Nibiru zasuwała tak szybko jak najszybsze statki kosmiczne to by zajął jej tutaj dolot kilka(naście - zależy od czynników zewnętrznych) lat - a planety poruszają się o wiele wolniej.

Ciekawostka: wśród astronomów, tj ludzi co naprawdę widzą niebo, etc a nie ich marne imitacje na youtube Nibiru jest znane ale jako głupota internautów a nie fakt smilies/wink.gif Jeden powiedział że uwierzy w Nibiru jak mu ktoś poda następujące parametry Nibiru żeby mógł sam sprawdzić osobiście na własne oczy(teleskop):

-Peryhelium
-Aphelium
-Magnitudo

Ok, załóżmy: NASA kłamie, tyle że NASA (wbrew temu co myślą ludzie co naoglądali się filmów amerykańskich) to nie jedyna organizacja co bada kosmos. Np większość planetoid odkrywają NIE ludzie z NASA, a np amatorzy, albo pojedyńcze osoby z różnych krajów. NASA nic do tego nie ma, NASA nawet nie ma prawa stwierdzić odkrycia planety - tym zajmuje się MUA, międzynarodowa organizacja, która potwierdza odkrycia różnych rzeczy.

Na świecie są tysiące osób zajmujących się wyszukiwaniem nowych ciał w układzie słonecznym, odkrywają kilkukilometrowej planetoidki nie jest niczym niezwykłym, a nie mogą odkryć takiej wielkiej Nibiru?



0
2012
Napisane przez basia, marzec 14, 2012
mamy marzec 2012 i wszystko sie sprawdzilo planeta x jest widoczna i istnieje! kataklizmy sie spelniaja a teraz slychac dzwieki z wnetrza ziemi jakby mialo byc przebiegunowanie ziemi. a co dalej?
0
...
Napisane przez normalny, marzec 16, 2012
Nic się nie sprawdziło basiu. Ja nie widzę Nibiru. Nikt z moich znajomych jej nie widzi. MImo że część mieszka na półkuli południowej. Jak uważasz że Nibiru jest widoczna to czemu nikt z astronomów (w tym moich znajomych) jej nie widzi? smilies/smiley.gif

Napisz Komentarz
smaller | bigger

busy
Poprawiony ( piątek, 16 kwietnia 2010 08:34 )